dilluns, 22 d’octubre del 2012

POETES - i blocaires- a BARCELONA . (PERILL!!!)

Em faig ressò de la crida de la Cantireta . Animeu-vos, quan ens ajuntem uns quants blocaires sempre ho passem bé. I quants més serem més riurem.



Cantireta dixit:

Ara que s'acosta la temporada de bolets (però no acaba d'arribar, hehehe) voldríem organitzar una trobada blocaire el dissabte 24 de novembre del 2012, dia abans de patir a les urnes, amb l'excusa peregrina de que a Barcelona se fan itineraris de lectura a peu per a mudarnillus i sinyors o sinyores que duen bambes amb alça i aixines se codegen amb lo bo i milló de la ciutat comtal (com cal, perdoneu).

 Pos això, que la cantireta vol anar a saber què i com i on van parlar els poetes de Barna sobre Barna, i mos faria gràcia, a la Glòria (jo) i a mi, de vore-vos i abraçar-vos i després de caminar una estona, seure i jalar lo que hàjom triat del menú-no-gaire-més-car-
de-dissabte. Què, viniu? VAAAA....!! 



    BLOCAIRES animeu-vos,
ho passarem bé!!!  


12 comentaris:

  1. Respostes
    1. Va, animat, que ho passarem bé!
      M'agradaria molt que vinguessis.

      Elimina
  2. Aquí la Cantireta!! Jo envio colomes missatgeres amb sostenidors negres per a que els homes s'hi apunton :DDD

    Petons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Apa! en ves de pau, aquestes colomes demanen "guerra"!
      Va aquests homes, que s'animin!

      Elimina
  3. Jo no podré venir, però creu-me que dient-t´ho així, amb aquest accent tant rebonic m´hi apuntava de seguida.
    Que us ho passeu molt bé!!!

    ja fareu crònica...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Oh, m'agradaria conèixer-te, encara que entenc que a tu et deu resultar una mica lluny. :(
      A veure si n'organitzeu una per aquí!

      Elimina
  4. No sé, a mi Barcelona...A quina hora serà i on?

    ResponElimina
    Respostes
    1. No sé l'hora exacta, sobre les 10 em penso. I serà pel centre: rambles, barri gòtic...
      Va, bonica, animat!

      Elimina