dimarts, 4 d’octubre de 2011

"CANÇONETA NOUCENTISTA DEL MAL CAMÍ" de Pere Quart

CERTAMENT!!!   Entre l'Esperança en un mar de llàgrimes i la Fe feta un cagadubtes no hi ha manera d'arribar enlloc...



Fatigat de tanta espera
he reprès el mal camí.
Deixo l'esperança enrere
però la Fe em vol seguir.
A mitges li dic que sí.

Com si desfés el camí
camino mirant enrere
on l'Esperança m'espera
amb els ulls contra el coixí.
La Fe em diu que no i que sí.

Decideixo tornar enrere
em detura no sé qui:
és la Fe que m'esparvera
perquè ja no sap que dir.
Ara es lleva, lluny de mi,
l'Esperança ploranera

No és aquesta la manera,
certament, de fer camí

                            Pere Quart
                                                                               (Vacances Pagades)

9 comentaris:

  1. li he llegit poc a Pere Quart,
    pero no se si m'en venen gaires ganes
    jejjeje

    salutacions

    ResponElimina
  2. No és aquesta la manera... no! :)

    ResponElimina
  3. Oh, Sargantana! avui el poema no t'agrada gaire, ja ho veig. Dona, no és dels poemes més reeixits d'en Pere Quart, però a mi em va semblar graciós.
    A veure si demà l'encerto.

    ResponElimina
  4. Hola, Carme, és que per fer camí, encara que sigui un mal camí, cal tenir Constància, sobre tot si fallen la Fe i l'Esperança. ;)

    ResponElimina
  5. akest poema es molt llarg pro es pukissim divertit si jo el gues fet estaria millor

    ResponElimina
  6. Sento que el trobis pok divertit, anònim, i m'alegra saber que podries escriure millor que Pere Quart.

    ResponElimina
  7. doncs a mi aquet poema m encanta, es clar i català

    ResponElimina
    Respostes
    1. Es un poema intel·ligent i divertit. I Pere Quart és un poeta genial.

      Elimina
  8. doncs a mi m encanta t molt x pensar, de fet depèn el prisma amb el que el sents

    ResponElimina