dissabte, 27 de maig del 2017

1.000 POEMES!





Amb el post del dia 20 he arribat a 1.000 poemes publicats a Glo·Bos. blog.  Mil poemes era la fita que m'havia proposat, inconscientment potser, al començar el blog.
Com que m'agrada compartir la poesia d'autors que en saben molt continuaré amb una entrada a la setmana, freqüència que em permet seguir entre vosaltres amb comoditat.
Aquest estiu penso fer petites millores: unificar el tipus de lletra, etiquetar els poemes per temes,  canviar alguna fotografia...
Però el que dubto, i agrairia la vostra opinió, és en canviar el color de fons. Penso que es llegeix millor negre sobre blanc i que el marró que ara hi ha no és el més idoni. Però un canvi tan radical em fa dubtar. Vosaltres que faríeu? Aconselleu-me, si us plau!!!


                               



28 comentaris:

  1. FELICITATS, Glòria. Sempre fa goig descobrir poetes nous i rellegir els coneguts.
    Si t'abelleix renovar la imatge del blog, això també és un al·licient.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, Novesflors, per mi també és un goig compartir l'obra de poetes que admiro.
      M'agradaria fer algun canvi, però encara no ho tinc clar. Faré proves.

      Elimina
  2. Enhorabona pels 1000 poemes!!!!

    Jo trobo que es llegeixen bé els poemes que poses, per tant això del color és més per una necessitat de new look que no pas pràctica. A mi m'agrada seguir amb el marró... a veure quina és la tendència de la resa de comentaristes.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, Carme! M'ha fet il·lusió, però costat una mica, perquè he baixat el ritme, al començament en posava un diari...
      Jo prefereixo el negre sobre blanc perquè, a vegades quan copio poemes d'altres llocs si el fons no és blanc em solen donar problemes i penso que els que visiten el meu blog els hi pot passar el mateix si necessiten imprimir-ne algun.

      Elimina
  3. Respostes
    1. Moltes gràcies!
      Continuarem feinejant mentre es pugui.
      :-)

      Elimina
  4. 1000 gràcies per donar-nos a conèixer una selecció de poesia tan interessant. Les imatges que hi acompanyes també em semblen molt escaients.
    El negre sobre blanc em sembla una bona opció però si pel camí en trobes d'altres, benvinguts siguin.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies a tu, Consol, per els teus freqüents i encertats comentaris. Quan trio imatges penso en tu sovint, que en tens un munt d'estupendes. Mai m'hi atrevit a fer-ne servir cap, tot i que a vegades estic temptada.
      Aquest estiu faré provatures, a veure si em decideixo a canviar el "look" del blog.

      Elimina
  5. Felicitats pels 1000 i per tenir ganes de continuar endavant amb el blog!! :-))

    Pel que fa al color, jo també penso que es llegeix millor quan el fons és blanc i les lletres negres i així ho he tingut sempre al meu blog però segur que hi ha gent que ho prefereix al revés. En el teu cas i ja que dius que et fa dubtar un canvi tan radical, potser en comptes de passar directament al blanc aniria bé canviar el marró fosc per un to més clar (un crema, un beix...) i posar les lletres en negre. I si no et fa el pes, sempre estàs a temps de tornar-ho a canviar. ;-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, Mc, tinc ganes de continuar, ho passo molt bé amb vosaltres!
      Tens raó, faré proves fins veure com queda millor, és un bon consell.

      Elimina
  6. Tant li fa el vestit que et posis...nosaltres passem per aquí per visitar-te a tu....
    Jo també fa temps que vull fer un canvi, treure coses de la barra lateral, canvi de colors i donar-hi aire, però de moment no em decideixo i es com perdre part d'identitat.
    Amb una cosa si que estic d'acord, blanc sobre negre es llegueix molt bé.
    En tot cas felicitats i ja tens un altre cosa que pots dir: això ho fet mil vegades.... Una bona abraçada Glòria

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, Joan!
      M'encanten les vostres visites, per això procuraré fer millores, encara, que com tu dius, costa decidir-se, fa una mica de por...i mandra.
      Una abraçada!

      Elimina
  7. Coincideixo en el que dius Glòria. El negre sobre blanc es llegeix més còmodament, com a la majoria de llibres en paper.
    Per molts anys i per molta poesia.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sembla que la majoria està d'acord amb que el negre sobre blanc és el més còmode per llegir.
      Ho provaré, de tota manera sempre es pot rectificar.
      Gràcies, Xavier!

      Elimina
  8. has arribat als mil!!!!! enhorabona!!!!! que bé que no el deixis ni que sigui un cop a la setmana està bé...no sé que dir´te del fons , a mi aquest color m'està bé ....vigila al fer canvis que a i un dia quasi se'n va el meu blog a pastar fang


    mil abraçades!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ai, Elfree, ara si que m'has espantat! Mira que si ara per fer millores perdo els 1.000 poemes...
      1000 gràcies, guapa!

      Elimina
  9. Moltes felicitats, Glòria, per aquests mil poemes! Que no pari mai el compte!
    Jo el veig bé, el contrast entre fons i lletra. I no tinc gaire bona vista.
    Una abraçada, Glòria, i endavant!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Montse, la meva intenció és no parar, tot i que no estic tan activa com al principi m'agrada el que faig i amb vosaltres em sento molt acompanyada.
      Una abraçada!

      Elimina
  10. Mil felicitacions per aquests mil poemes publicats al blog, ens has fet coneixer molts autors...Veig que el negre que has posat al títol , destaca molt.
    Això del color trobo que és molt personal, ja veus que jo tinc el fons blanc i hi poso la lletra de colors...
    Petonets.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, M.Roser, m'ha fet il·lusió arribar als 1000 i tenir ganes de continuar.
      De fet el blog m'agrada com està però penso que de l'altre manera es veuria més clar. Llegir a la pantalla a vegades cansa si són poemes llargs.
      El teu blog és molt atractiu, diu molt de la teva manera de ser. M'agrada.
      Petonets!

      Elimina
  11. Moltes felicitats pels mil poemes. Seguirem llegint amb goig tots els que ens dones a conèixer.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, Mari, el goig i la satisfacció és meva, t'ho asseguro.
      Una abraçada!

      Elimina
  12. Com que es tracta de poemes, curts per definició, no molesta el color fosc de fons, no s'ha d'estar llegint molta estona seguida, que és el que em carrega de molts blogs.
    Jo canviaria la imatge d'algun blog meu, però no m'hi atreveixo. Em sembla que perdria identitat.
    Felicitats pel bon gust que tens escollint els poemes!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, Helena! Els poemes curts es llegeixen bé, però els llargs són feixucs. El proper que tinc preparat és molt llarg, espero no us canseu de llegir-lo, perquè és preciós. I encara que és conegut penso que és imprescindible tenir-lo al blog.
      He començat al llibre i m'agrada molt.
      Petons, bonica.

      Elimina
  13. Guau, aquest blog m'ha canviat tota la vida, siusplau no deixis de fer el que fas ni ser com ets, soc el teu fan nºπ, si treus una peli llogo tot el cine per veure-la jo solet amb una paret. El teu blog és casi tant bo com el sol solet remix, (si no l'has vist et deixo aquí l'enllaç).
    https://www.youtube.com/watch?v=7_Nafeplx24

    -Andreu Mirapeu-

    ResponElimina
    Respostes
    1. Agraeixo les teves encoratjadores paraules, Andreu. El meu desig és continuar i millorar, mentre em sigui possible.
      Seguint la teva recomanació vaig a veure el Sol, solet.
      Gràcies!!!

      Elimina
  14. Uala!! Ja ho pots dir que és una fita, felicitats!!
    Els colors, no sé, negre sobre blanc crec estaria bé, sí.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, maca!
      Penso que ja ho tinc decidit. El negre sobre blanc ho tinc clar, el demés ja ho aniré pensant.

      Elimina