dissabte, 3 de març de 2012

"TINC AL MEU COR..." de Carmelina Sànchez Cutillas

La poetessa valenciana, que es definia com a independent i rebel, confessa la seva absoluta passió per la poesia.



"Tinc al meu cor un formigueig de versos.
Les meues mans formiguegen de versos,
i me les mire tothora i no hi veig res.

Hi ha dies que tem parlar amb els amics
i, fins i tot, tem mossegar el pa i la fruita
per no esvanir el formigueig de versos
que duc sota la pell i a flor de llavis.

Tinc a la gola, al pols, un formigueig de versos,
i a les cames també; aquestes cames
que pels versos em tremolen tan lleument
com si em llevàs de jeure amb un home, ara mateix."


                                   C. Sànchez Cutillas 
                                  "Conjugació en primera persona"

8 comentaris:

  1. Respostes
    1. Si que fa envejeta, si.
      Unes tant i jo tant poc :-(

      Elimina
  2. Respostes
    1. Tal com ho explica al poema ho vivia amb molta intensitat!
      Passió total!

      Elimina
  3. Uauu m'agrada! un formigueig vivificador!

    ResponElimina
  4. Sí que passa, sí . Que bé que ho explica!

    Bon diumenge Glòria.

    ResponElimina
    Respostes
    1. La poesia és molt gratificant...però això del tremolor a les cames no m'ha passat mai.

      Elimina